08. 01. 2017.

Eldin i Emka

 
Bila je to jedna od najljepših, ali i najtužnijih ljubavnih priča ikada ispisanih u Bosni.
 
Emka Huseinbegović, rođena Bulutović, bila je supruga poznatog bosanskog pjevača i pisca pjesama, Eldina Huseinbegovića. Bili su lijep i sretan par, međutim, Emka se razboljela. Dijagnoza - multiple skleroza.
 
Iako neki uspijevaju da dožive duboku starost uprkos težini ove bolesti, Emka nije uspjela dugo da se odupire bolesti i drži je pod kontrolom. Prvo su počele da joj otkazuju motorne funkcije i završila je u invalidskim kolicima. A zatim je i oslijepila...
 
U aprilu 2013. godine, nakon nekoliko godina borbe protiv ove mučne bolesti, Emka je preminula. Eldin nije napustio bolesnu suprugu, i svih deset godina njene bolesti, do njene smrti, brinuo je o njoj.
 
Ljubav i posvećenost prema supruzi bili su kantautoru Eldinu Huseinbegoviću motiv da napiše neke od svojih najljepših pjesama. Kako je jednom prilikom istakao, Eldin je sve svoje pjesme posvetio upravo svojoj supruzi, a inspiracija su mu bile njene oči.
 
Ostaće upamćene Eldinove reči na jednom koncertu:
 
"Osobi koju najviše volim nisam mogao pokloniti cipele, jer ona ne hoda. Ni knjigu, jer ne vidi, pa sam došao na ideju da supruzi Emki poklonim album.
Moja žena je slijepa i u kolicima je. Kad bih mogao vratiti vrijeme i kad bih znao da će oslijepiti i biti u kolicima, opet bih je oženio
."
 
Od stihova koje je posvetio Emki, Eldin je isticao da je njihov odnos možda najbolje opisao u svojoj pjesmi "Da šutiš", velikom hitu koji je otpjevao Dino Merlin.
 
  
Da šutiš
 
Ente kalbii, ente kullun fii hajatii,
Ente kalbii, ente kullun fii hajatii.


Moje si srce, sve si u životu mom,
  Moje si srce, sve si u životu mom.  )
 
Svima reci da sam tu
 neka vide, neka čuju,
 šta mi tijelo osjeća,
 neku novu struju.


Slijepa za moju čežnju,
 samo noćas nemoj biti to,
 ja znam da ti možeš puno bolje,
 naravno da znam ja to.
 
Dobro je kad u životu
 za nešto se boriš,
 rukama stvoriš.
Dobro je kad u životu
 nekoga voliš, neko te voli.
 
Dobro je kad u životu
 neko te sluti, ti nekoga slutiš,
 ali je najbolje kad u životu
 imaš nekog s kim možeš,
 ovako da šutiš..
 
Ne slaže se kalendar
 moga doba i tvoga tijela,
 ne idu ni s godinama tvojim
 ove bore i kosa bijela.


Zatvori mi kapke ti
 usnama sklopljenim u jednu,
 ja odavno ne znam kuda
 odlaze voljeni kad krenu.
 
Dobro je kad u životu ...
 

Nema komentara:

Objavi komentar